2009/04/10

Zamiast świątecznej atmosfery

Zamiast świątecznej atmosfery kłótnie, wyzwiska i przepychanki. Taki klimat towarzyszył tegorocznej akcji rozdawania jaj /.../. Darmowe jaja wzbudziły tak wielkie zainteresowanie, że 6 tysięcy sztuk zniknęło w 15 minut,
a większość przybyłych niestety odeszła z kwitkiem /.../ >>> Dziennik

W pudełeczku zostawionym wczoraj przez anonimowego kuriera pod moimi drzwiami, znalazłem nietypową pisankę. Podobną do tych sprzed lat, kiedy mieszkałem w Warszawie na Mokotowie.
W jaki sposób "kurier" odnalazł mnie w nowym miejscu?
Pisanka ulepiona z gliny, podobnie jak jej poprzedniczki, cała upstrzona jest datami ze współczesnej historii Polski. Przy AD 2009 znak zapytania...

Rozmawiałem wczoraj z Romanem Sklepowiczem - prezesem Stowarzyszenia Poszkodowanych przez System Bankowy. Jego zdaniem czekają nas w tym roku dwa wielkie wydarzenia, poza narodowymi świętami.
Wybory do Europarlametenu i osiągnięcie "dna kryzysu" na koniec roku. Wiosna 2010 ma rozkwitnąć korupcją i wielkimi przemianami. 
Pomyślałem sobie, że może za rok zmartwychwstanie idea SOLIDARNOŚCI... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podstawą dialogu jest partnerstwo.